Bedrijfsdetails
Het CijferMeester administratiekantoor wil zich in de markt van ca. 17.000 administratieve dienstverleners onderscheiden door te excelleren in de dienstverlening. Hoe? Onderstaand leest u meer over hoe wij dit bereiken. Noem het onze gedragscode:
1. Administratie en boekhouding; kwaliteit tegen aanvaardbare kosten
Een CijferMeester administratiekantoor biedt u het beste van twee werelden: de charme van een klein administratiekantoor en de kwaliteit vergelijkbaar met die van groot accountantskantoor. De specialisaties: fiscaal recht op alle gebieden, financieel advies, verzekeringsadvies, (register)accountancy, financierings vraagstukken, inkomensplanning, enz.
2. Transparante en beheersbare kosten
Het CijferMeester administratiekantoor werkt tegen vaste prijzen. Zij maken een offerte van de te verwachten kosten op basis van de door u verstrekte gegevens omtrent uw bedrijf en boekhouding. Wordt uw bedrijf groter? Verandert de rechtsvorm? Neemt u personeel in dienst?
3. Pro-actief optreden en advisering
Indien uw eigen CijferMeester administratiekantoor vermoedt dat het voor u fiscaal aantrekkelijk is om bepaalde beslissingen te nemen en/of maatregelen te treffen, dan zal hij/zij hierover zelf contact met u opnemen. Het adviseren op het gebied van boekhouding en administratieve zaken is één van de diensten die de CijferMeesters u bieden.
4. Een vertrouwensrelatie
Goed beschouwd is dit het belangrijkste argument in uw keuze voor een intermediair. Daarom adviseren wij potentiële klanten altijd om een aantal aanbieders met elkaar te vergelijken. Niet alleen d.m.v. een mail en op basis van het kostenplaatje, maar door het administratiekantoor te bezoeken.
5. Continuïteit
Mocht uw CijferMeester administratiekantoor voor langere tijd uitvallen, dan zorgt het hoofdkantoor voor adequate vervanging. Uw belangen kunnen zo altijd worden behartigd.
6. Goede bereikbaarheid
Op het moment dat u als een klant een behoefte heeft, wilt u ook direct antwoord. Wat hij/zij in ieder geval niet wil is een telefoonbeantwoorder met de tekst dat hij/zij wordt teruggebeld. Bij het administratiekantoor van een CijferMeester wordt u altijd geholpen.
7. Snelle response op vragen/verzoeken
Het CijferMeester administratiekantoor hanteert als norm dat telefoontjes en mails binnen 24 uur worden beantwoord.
8. Financieel inzicht in huidig en toekomstig inkomen
Weet u op dit moment exact hoe uw partner er financieel voor staat, in geval u onverhoopt iets overkomt? Weet u op dit moment hoe uw inkomen er uit ziet, als u van uw pensioen wilt gaan genieten? Als klant van een CijferMeester administratiekantoor beschikt u over een adviseur die faciliteiten beschikbaar heeft om op dit punt het door u gewenste inzicht te verstrekken.
9. Voorop in innovatie waar het klanten tot voordeel strekt
De markt van de administratieve dienstverlening zal de komende vijf tot tien jaar ingrijpend veranderen. Door middel van automatisering komen er steeds meer mogelijkheden voor u om zaken zelf te doen. Zo kunt u uw banktransacties automatisch laten boeken in uw boekhouding door een koppeling van onze software met uw bank. Ook inkoopfacturen kunnen tegenwoordig in uw administratie worden verwerkt door middel van scan-en-herken-technologie.
10. De wil om te verrassen
Het goede gevoel dat u ervaart, als een klant u een compliment geeft omdat u iets doet dat uw klant als positief verrassend ervaart. Het CijferMeester administratiekantoor is net als u ondernemer en vindt het ook leuk als zo’n moment bij u kunnen creëren. Dat kan met een spontante tussentijdse analyse van uw bedrijfscijfers zijn; onverwachte vragen in uw belang, een kopie van een krantenartikel aangaande uw markt, onze periodieke gratis papieren nieuwsbrief, enz, enz.
- Type:
- Dienstverlener
Ciijfermeester Leeuwarden
Dienstverlener